Tervetuloa Pohjanmaan lihastautiyhdistyksen sivuille

Oletko saanut lihastautidiagnoosin, tai onko läheisesi sairastunut? Oletko vailla tietoa ja vertaistukea?

Pohjanmaan lihastautiyhdistyksen tarkoituksena on tukea lihastauteja sairastavien ja heidän läheistensä oikeutta tasa-arvoiseen ja monimuotoiseen elämään sekä tehdä työtä heidän yhteiskunnallisten oikeuksiensa puolesta.

Yhdistys tekee tunnetuksi ryhmänsä erityispiirteitä ja järjestää toimintaa yhteistyössä viranomaisten, järjestöjen ja muiden yhdistysten kanssa.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Pohjanmaan lihastautiyhdistys

Liity jäseneksi

Jäsenmaksu on 15 € vuodessa itse sairastavalta eli varsinaiselta jäseneltä ja 20 € vuodessa kannattajajäseneltä. Jäsenmaksulla saa:
- Lihastautiliiton Porras-lehden 5 kertaa vuodessa
- Yhdisyksen jäsenkirjeen 3-4 kertaa vuodessa
- Vertaistukiryhmiä eri puolilla Etelä-Pohjanmaata, Pohjanmaata ja Keski-Pohjanmaata
- Edullinen/ilmainen osallistuminen yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin

Jäseneksi liittymislomake löytyy linkin takaa

Pohjanmaan lihastautiyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous lauantaina 16.3.2024

Emberin ravintola Lassilantie 11, 62100 Lapua

Aloitetaan ruokailulla klo12.00. Kevätkokous ruokailun jälkeen noin klo 13, ja siihen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.

Ilmoittautumiset ja tiedot allergioista sekä

erityisruokavalioista Arjalle sunnuntaihin 10.3.24 mennessä:

arjajylha2022@gmail.com tai 040 579 4165.

Esteetön ulkoilupäivä Seinäjoella la 18.5.24

Lauantaina 18.5. klo 12–15 järjestetään esteetön ulkoilupäivä Seinäjoella Joupiskan pururadalla. Kuljetaan parkkipaikalta (Jouppilanvuorentie 66) Aarnikotkan kodalle esteetöntä kävelyreittiä pitkin. Yhdensuuntainen matka on noin 900 metriä.

Ohjelmassa on liikkumista omaan tahtiin, makkaranpaistoa kodalla ja kuulumisten vaihtoa. Pieni sade ei peru retkeä. Ilmoittautumiset Arjalle ke 13.5. mennessä.